این پژوهش با هدف تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه چهارم دبستان بر مبنای مولفه های هویت فرهنگی انجام گرفته است. روش تحقیق حاضر تحلیل محتوای کیفی با رویکرد استقرایی می باشد. حوزه پژوهش کتاب جدیدالتالیف مطالعات اجتماعی پایه چهارم دوره دوم دبستان انتخاب گردیده است. ابزار گردآوری اطلاعات چک لیست بود.

مقاله تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه چهارم دبستان

پایه ,چهارم ,دبستان ,مطالعات ,اجتماعی ,کتاب ,مطالعات اجتماعی ,پایه چهارم ,تحلیل محتوای ,اجتماعی پایه ,کتاب مطالعات ,پایه چهارم دبستان ,کتاب مطالعات اجتماعی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهادر بوربوری twin rozblog مرکز آزمونها hozenaghashyi فروشگاه آشنايي با ورزش ها myflpshop وبلاگ شخصی علی اکبر مظاهری وبلاگ الهه عشق خبر جدید